nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

wtorek, 22 września 2009

Bragg na urodziny

Kurcze łatwo przegapić daty i rocznice. Otóż rok, tydzień i jeden dzień temu o godzinie 21:21 zamieściłem pierwszy wpis na tym blogu. Dopiero dwa misiące później założyłem statystyki. W ciągu dwóch ostatnich miesięcy 2008 roku blog miał 1813 odwiedzin, w roku 2009 do tej pory było 7905 odwiedzin. To raczej niewiele, ale miejmy nadzieję że będzie lepiej.

Dobre jest to że dzięki blogowi udało się już zorganizować jedną wystawę. Druga wystawa odbędzie się wkrótce, za jakieś dwa miesiące i również będzie organizowana dzięki tej stronie. Niby niewiele osób odwiedza ale jednak czymś to skutkuje. Cieszy mnie to niezmiernie. Miałem dziś napisać coś naprawdę fajnego, a padam na ryj. Chyba jeszcze nie odespałem nocek zarwanych przez naukę do egzaminu. Wypadałoby napisać coś naprawdę fajnego z okazji urodzin, a tu lipa.

Urodziny bloga przegapiłem, zdjęcie z roku 2004 z UK też jakieś takie średnie i na dodatek komentarz za bardzo się nie klei. Miałem przedstawić bardziej szczegółowe statystyki ale coś nie wyszło, zdarza się. Ostatnio trochę się dzieje wokół mnie i trochę zalatany jestem i zapominam, nie mam czasu i tak dalej. Chyba nawet już nic mądrego nie napiszę, lepiej będzie jak pójdę spać. Dobraaaanoc...

Brak komentarzy: