nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

sobota, 24 października 2009

Dzi30n

Dziś kończę 30 lat. Czy czuję się staro? Raczej nie, data jak wiele innych. Czy czas na podsumowania? Może, ale na pewno nie dziś. Czy coś osiągnąłem? Na pewno mniej niż wyobrażałem sobie dziesięć lat temu. Wiem że chyba jak na razie czas był dla mnie łaskawy. Nie wypadają mi zęby, nie mam żylaków i jeszcze mi staje. Wiele osób mi mówi żebym się ustatkował, założył rodzinę, pewnie jeszcze wziął trzydziestoletni kredyt na mieszkanie. Tak, pewnie tak trzeba, a może tylko wypada? Może widok kogoś kto ma już 30 lat i jeszcze nie ma dzieci i żony i ma zielono w głowie jest dla niektórych drażniący. Wbijam w to, jest mi tak dobrze i już. Póki co idę świętować, baj baj maszkary ;->

3 komentarze:

TK pisze...

Wszystkiego najlepszego Dzikoń! :*

Alchemig pisze...

"Znać drogę to jedno, a nią iść, to zupełnie coś innego". Jeśli znasz drogę, to czy z kredytem czy bez, to chyba bez różnicy. Najlepszego! ps.dobra ta fota

Dzikoń pisze...

Słuszna uwaga i dzięki ;->