nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

środa, 3 marca 2010

Teraz Krzepi już za: 3.29

A co! Pracowało się kiedyś w spożywce. Byłem zatrudniony w Chacie Polskiej jako kierownik magazynu. Było to pierwsze w życiu kierownicze stanowisko jakie obejmowałem. Na szczęście nie było ryzyka że władza uderzy mi do głowy, ponieważ byłem jedynym pracownikiem tegoż magazynu, zatem polecenia mogłem wydawać jedynie sam sobie. Z perspektywy czasu widzę że byłem dość pobłażliwym kierownikiem ale cóż, zawsze miałem jakąś dziwną słabość do siebie.

Z czasem przejąłem też obowiązki kierownika sanitarnego. Prawdę mówiąc sam stworzyłem to stanowisko i sam się na nim umieściłem. Szło mi całkiem nieźle i w końcu objąłem jeszcze kilka podobnie prestiżowych stanowisk. Byłem kierownikiem logistyki, propagandy i tak dalej. Śmiało poczynałem sobie również jako kierownik do spraw reklamy, czego dowodem niech będzie zdjęcie ;->

5 komentarzy:

ebelbeb pisze...

Zabawne.

Ot Kot pisze...

OOO, to tak jak u mnie. Od 8 do 10 jestem kierownikiem recepcji, od 10 do 12 office managerem, od 12-14 kierownikiem działu zakupów a od 14 do 16 project managerem, albo odwrotnie ;->

Anonimowy pisze...

,,dzikoń krzepi...,,

Dzikoń pisze...

I jest słodszy niż cukier ;->

Anonimowy pisze...

nie wiem ;)
mam 40 lat.....
i powinnam być na diecie...