nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

poniedziałek, 22 listopada 2010

Punx Piknik 2010

I zaczęło się. Trochę to trwało wiem, ale cóż, lepiej późno niż - wiecie. Dziś materiał z Punx Pikniku który odbywał się na początku czerwca, w tajemniczym miejscu Wrocławia, zwanym "Groblą", lub "Campingiem Ślęża", jak kto woli. To prawie pół roku temu - wiem i biję się w piersi raz jeszcze. Punx Piknik piknikiem, więc jak nazwa sugeruje dużo było słuchaczy punkrocka. Ja tam poszedłem oczywiście na tekno - wiadomo. Biba jak zwykle w tym miejscu cud miód i tak dalej. Oczywiście jak ktoś lubi takie klimaty, jak nie to nie - trudno.

W sumie to chyba tyle, na dziś mam Wam do powiedzenia. Kolejna wrzutka z serii o teknie już wkrótce (co znaczy, prędzej niż się spodziewacie) i chyba zresztą fajniejsza. Przynajmniej takie jest moje zdanie, ocenicie sami. A następna po tamtej ma być jeszcze fajniejsza i tak dalej, aż do wyczerpania zapasów. Tymczasem cieszcie oko, czekajcie na więcej i trzymajcie kciuki za moje obecne eksperymenty z chemią fotograficzną.

PS: Jakby ktoś chciał wiedzieć, to te zdjęcia wywoływałem sam, a powstały na rewelacyjnych materiałach: Rossmann 100 i Rossmann 200 ;->

Brak komentarzy: