nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

sobota, 8 listopada 2008

Pędem poziomo

No właśnie pędem. Coś się zaczęło ruszać. Otwierają się tajne tunele w rzeczywistości i zapraszają mnie do środka. Chyba chcą żebym chodził na skróty, więc ja pędem. I z boku wygląda jakbym biegał, ale ja nie biegnę, ja po prostu na skróty.

Od dziś można kupić moje zdjęcia w galerii:"Szczytnicka 51", na ulicy Szczytnickiej 51 we Wrocławiu. Galeria mieści się w księgarni PWN. Na razie jest tam sześć horyzontów , między innymi dzisiejszy. Wkrótce będzie tam jeszcze więcej zdjęć, jeśli więc ktoś nie ufa internetowi i kurierom, może je pooglądać i kupić bądź nie. Na razie ceny są przystępne. Ale śpieszcie się, bo jak w końcu zostanę sławny to na pewno podskoczą ;->

Brak komentarzy: