nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

niedziela, 9 listopada 2008

digifuck - najnowsza seria

Oto najnowsza seria digifucków. Tym razem wystawiłem, aż dziewięć zdjęć, ale myślę, że tak było trzeba. Znów oddałem się przypadkowi, a on do mnie przemówił. Ma to w sobie coś z wróżenia. W tej serii, jak zresztą w wielu innych, przypadek znów przemawia językiem miejskich symboli. Zdaje się, że akurat trochę mu się nazbierało i zasypał mnie całą serią wróżbo-rebusów. Co powie następnym razem? Dowiemy się wkrótce.

Ważne: Na początku nadchodzącego roku, będę wystawiał swoje zdjęcia w galerii. Jak słusznie przypuszczacie, wystawa będzie wisiała w galerii:"Szczytnicka 51", na ulicy Szczytnickiej 51 we Wrocławiu. Wernisaż odbędzie się w tej samej galerii i planowany jest na 09.01.09. Wystawa będzie nosiła tytuł: digifuck, więc sami wiecie jakie zdjęcia się na niej znajdą. Po zakończeniu wystawy, zdjęcia będzie można kupić. Liczę na tłumne przybycie na wernisaż.

PS I: Smakołyki też będą ...

PS II: Drobne upominki, dla osób które wpadną mi w oko, również ;->

Brak komentarzy: