nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

piątek, 11 września 2009

911 będę doktorem, będę doktorem i autobus 119

Dziś jest 11 wrzesień, data pamiętana przez wielu jako rocznica pamiętnych zamachów. Mi od dziś ta data kojarzyć się będzie zupełnie inaczej. Otóż dziś przez niewielkie szczeliny w rzeczywistości, szczeliny które nie wszyscy widzą z racji tego że są niewielkie, wśliznąłem się jak to zresztą ze mną bywa, na studia doktoranckie na wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Uff jak to poważnie zabrzmiało. Dostałem się na fizykę oczywiście.

Cztery latka studiów, a potem to już z górki i zanim się obejrzę będę profesorem. W każdym razie przez ponad dwie trzecie mojego życia, w podróż w stronę miasta zabierał mnie autobus 119.

2 komentarze:

TK pisze...

Hoho gratulacje. Teraz to tym bardziej by trzeba było się spotkać na żywo w naszych miastach na piwo co proponowałeś ;)

Dzikoń pisze...

Ano dziękówa i pewnie się w końcu jakoś na piwku spotkamy ;->