nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

niedziela, 6 września 2009

Ile ....fuck można?!

Ostatnio na blogu tylko ludzie ludzie i ludzie. Pewnie już z nudów ziewacie. Pora brać się za Horyzonty, bo trochę jeszcze do wystawy trzeba dorobić. Szukam sponsora odbitek na tę wystawę, ponieważ sam nie podołam, więc jakby ktoś słyszał że ktoś ma trochę luźnej kasy i chce umieścić swoje logo na ulotkach i plakatach reklamujących wystawę to dawać znać.

Kurde nie o tym miało być. Ale niech już będzie tak przy okazji. No ludzie mi się po blogu normalnie ostatnio kręcą. Czasem nawet grupami. Ale to się zmieni, oj zmieni się. Chociaż też do końca nie obiecuję, bo trochę wzbogaciłem mój sprzęt do stritfoto, więc co chwilę mnie korci żeby robić nim zdjęcia.

W każdym razie dzisiaj digifuck z archiwum sprzed półtora roku.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

obiecująca gra wstępna.. poczekam na ciąg dalszy.....OLA
ps super zdjęcie, gratuluję, pozdrawiam i życzę znalezienia super sponsora!warto w Ciebie inwestować!