nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

środa, 16 grudnia 2009

Wystawę zdjęłem

Dziś wspaniała wystawa "Osobistego Zdarzeń" zjechała ze szlachetnych ścian Firleja. Ja wystawiłem zdjęcia które tu widzicie. Większość z nich pojawiła się już na blogu, ale są i dwie świeżynki. Horyzonty jakoś w lutym jadą do Łodzi zdobić ściany kolejnej galerii i być może również zdobyć czyjś porfel. W każdym razie kto widział na ścianach ten wie że na blogu wyglądają milion razy gorzej. Co do ceny za sztukę zdjęcie 100X40cm z zarąbistej ramie z antyrefleksem, passepartout, wycieraczkami i alarmem chodzi po 456,79 pln za sztukę. Myślę że to nie aż tak znowu wiele.

Dzięki wszystkim którzy widzieli, tym którzy pomogli, Mamie że mnie urodziła, Tacie że mnie zrobił, Dziadkom że ich zrobili i tak dalej. Do zobaczenia, usłyszenia i tak dalej wkrótce. Dla tych co nie widzieli RÓZGA!!!

Brak komentarzy: