nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

piątek, 9 kwietnia 2010

Porządne niemieckie cyce

Zorientowałem się, że już dość długo prowadzę ten blog, a jeszcze nie było choćby kawałka gołego cyca, że o innych rzeczach to nawet nie wspomnę. Za to teraz w nagrodę macie dwa. Wiem że może urodą nie grzeszą ale to dwa solidne, niemieckie cyce. Zdjęcie było zrobione we Freies Museum w Berlinie przy okazji wystawy Christmas Palm, i oprócz cyców przedstawia jeden z obrazów Marka Firka. Zatem niech was cieszą owe aryjskie gruczoły, a mi niech podbiją oglądalność do solidnego niemieckiego poziomu, Ave.

PS: Jak się później okazało inaczej niż napisałem w: Stopem do Berlina?! , moje dzieło zostało przewieszone a nie zdjęte, wiem bo widziałem na filmie ;->

EDIT 07-09-2010: Małe sprostowanie tutaj.

Brak komentarzy: