nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

wtorek, 25 maja 2010

digifuck - Rzeźby i Pomniki Wrocławia III

No i macie w końcu tę ostatnią trzecią część. Pozwoliłem sobie w niektórych miejscach jako wypełniacza użyć fragmentów zdjęć pewnych znanych i bardzo utalentowanych fotografów. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, nie wiem tylko czy wtedy będzie to nadal moja zasługa, czy może owych znanych fotografów ;->

PS: Jeśli chodzi o powódź we Wrocławiu, to powódź z kaloryfera zalała mi wczoraj zasilacz do skanera, wskutek czego przestał działać. Trzymajcie mocno kciuki, żeby się okazało że tylko zasilacz jest do wymiany, a skaner działa. Inaczej może być mniej wesoło. Czyżby "opaczność" dała znak że pora przejść na cyfrę?!

1 komentarz:

Frans pisze...

À propos skanera.
Niech będzie: łączę się z Tobą w bólu.

Ale
to i tak nic
w obliczu faktu,
że padła mi Bessa.
I - trawersując poetę -
wielkie mi uczyniła pustki w domu moim...