nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

piątek, 28 maja 2010

Fotoblog 2010

Mój blog bierze udział w konkursie Fotoblog 2010 roku Kochani moi, postanowiłem stanąć w szranki i wystawiłem blog do konkursu "Fotoblog 2010" organizowanego przez Świat Obrazu, a co mi tam. Głosujcie więc, przecież wiecie kto jest najlepszy ;->

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

FRANS????
ps ale ja mam 40 lat...

Dzikoń pisze...

To że masz 40 lat to akurat już chyba wszyscy, nawet w sąsiedniej wiosce wiedzą. Dałaś głos?

Anonimowy pisze...

JUż daję głos-HAU, hau....
Ola