nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

piątek, 2 lipca 2010

Katyń - 19 zł 99 gr

W Warszawie, przed pałacem prezydenckim stoi bogoojczyżniana szopka. Oczywiście mi też jest przykro z powodu zdarzeń katyńskich, jednak nie zmienia to faktu że stoi tam szopka. Wystawa owszem bardzo ładna, zdjęcie pary prezydenckiej również. Niestety oprócz tego jeszcze krzyż, Maryjka i katolicko narodowe hasła. To jesze nie wszystko, w ramach owej szopki jest jeszcze miejsce na jawną agitację w ramach kampanii wyborczej, oraz na reklamę literatury. Oczywiście szopka powstała oddolnie i spontanicznie.

Zbulwersowany tym wszystkim postanowiłem dodać swój drobny komentarz do całej tej sprawy, umieszczając niewielką wlepkę na jednej z owych patriotycznych reklam (1:11 minuta filmiku). Szczęśliwy traf chciał że udało mi się ją wkleić na pół minuty przed demonstrcją pod pałacem (na filmiku). Z tego co widziałem to wlepka nikogo nie zbulwersowała i nikt nie chciał jej zrywać. Nie wiem może później ktoś to zrobił. W każdym razie kiedy stamtąd odchodziłem ciągle jeszcze wrednie sugerowała, że książkę o Katyniu można kupić za pośrednictwem tego bloga za jedyne 19 zł 99 gr.