nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

piątek, 13 sierpnia 2010

Śmierdzi z pod Krzyża

Pod pałacem prezydenckim nadal trwa to żałosne przedstawienie. Beznadziejne wrażenie dodatkowo potęguje smród unoszący się z doczesnych powłok "obrońców" krzyża, czy może raczej kżysza. Wrażenia zapachowe przypominają te z wrocławskiego dworca sprzed remontu (remont trwa więc nadal nie wiadomo czy się coś w tej materii zmieni).

Powodowany wielkodusznością, wielką dusznością, oraz elementarnym poczuciem estetyki postanowiłem rozdać "obrońcom" trochę środków czystości. W ramach małego performensu rozdałem sześć najtańszych mydeł z Lidla po 76 gr. za sztukę. Trochę mnie zdziwiło że mydła zostały przyjęte i nie zostałem rozszarpany na kawałki.

Zdziwienie jednak nie trwało długo, bo gdy później robiłem zdjęcia "obrońcom", kżyszowi i całemu temu cyrkowi zostałem wyzwany od: diabłów, małp, żydów, anarchistów i jeszcze paru innych przedstawicieli wrogich Polsce sił. Jednym słowem kupa śmiechu, szkoda tylko że to wszystko kosztem demokracji.

2 komentarze:

Janek pisze...

Patrząc po komentarzach na YT sukces został osiągnięty podwójnie - wywołujesz ogromny ból dupy u przeciętnego internauty.
Gratulacje

Dzikoń pisze...

A wez zobacz ile bylo odslon tego filmu http://www.youtube.com/watch?v=Ibtd4HOs5pI niektorzy sie faktycznie troche wkurzyli, szkoda ze nie mieszkam w Warszawie.