nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Trochę zielonego na luz

No to na poluzowanie trochę zieleni. Podobno ten kolor działa kojąco. Oczywiście pewnie będę jeszcze ostro drążył tematykę polityczną oraz religijną - ale teraz chwila oddechu. Mam nadzieję że to wykonane wieki temu zdjęcie przyniesie Wam trochę ulgi i złagodzi u niektórych objawy rwy kulszowej.

Nie było ostatnimi czasy nic nowego na blogu. Wymówka jest prosta, miałem małe wakacje, w końcu DziKoniom też się należy. Jednak podczas wypoczynku nie leniłem się i narobiłem całkiem sporo zdjęć moim ukochanym dalmierzem. Mam nadzieję, że sporo z nich będzie naprawdę dobrych. Póki co siedzą sobie w kasetkach niecierpliwie czekając na wywołanie.

Myślę że wrzesień będzie dobrym miesiącem na ogarnięcie tego wszystkiego. Roboty mam niemało: muszę przywrócić skaner do stanu używalności, zaopatrzyć się w nowy termometr (stłukł mi się dziad jeden), oraz zakupić chemię do wywoływania kolorowych negatywów i slajdów. Trzymajcie kciuki za to wszystko, tym bardziej że budżet trzeszczy w szwach.

Tak, dobrze słyszeliście, planuję samodzielnie wywoływać slajdy i negatywy, a także robić krosy wszelkiej maści. To co od dłuższego czasu dzieje się w labach we Wrocławiu to skandal. Normą są wstrętne tłuste ślady paluchów laboranta na świeżo wywołanym filmie, niektórym się nawet zdarza przeciąć film w środku klatki, porysować i tak dalej, na dodatek ceny lecą w górę. Za co - pytam?! I powiadam: Basta!!! Mam tego dość i biorę sprawy w swoje ręce. Życzcie mi powodzenia drodzy Blogoczytacze, Pa ;->

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

powodzenia w sprawach uczuciowych, artystycznych, zawodowych,
finansowych,naukowych( nie wiem jaka kolejność...) i duzo zdrowia i ogólnie wszystkiego dobrego, to zdjęcie wybitnie dziś poprawiło mi humor- wielkie dzięki!
pozdrawiam Ola

katia pisze...

aj czekam czekam na kolor!

Dzikoń pisze...

Ja też czekam, może dziś już uda się kupić odczynniory.