nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

piątek, 19 czerwca 2009

Leż sobie, leż...

Miałem wczoraj w głowie jakiś genialny fizyczno-filozoficzny komentarz idealnie pasujący do tych zdjęć. Wpadł mi do głowy gdy zasypiałem i jak to zwykle w takich przypadkach bywa, byłem święcie przekonany iż zapamiętam ten komentarz i napiszę go dziś. I co? I jest jak zwykle. Pamiętam tylko, że ten komentarz faktycznie był, ale samego komentarza nie pamiętam. No tak, to pewnie lenistwo podpowiedziało: "zapamiętasz na pewno, a teraz leż dalej skoro Ci się dobrze leży, napiszesz jutro". No tak umysł bywa podstępny, bo założę się że moja podświadomość doskonale wiedziała że nie zapamiętam, zresztą co ją ten komentarz miał obchodzić. Ona wolała żeby moje ciało leżało sobie pod ciepłą kołderką i żeby świadomość w końcu się zamknęła i poszła spać, zamiast wymyślać jakieś dyrdymały.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

dyktafon sobie spraw

Dzikoń pisze...

W sumie syfrowy kompakcik który posiadam też wystarczy, tylko muszę go mieć zawsze pod ręką.