nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

środa, 10 czerwca 2009

Ostatnio trochę Bragg mi czasu

No właśnie, czas ucieka i w ogóle same niespodzianki i nawet nie ma czasu żeby się na spokojnie ogarnąć. Jak pewnie zauważyliście, zmieniłem trochę wygląd bloga. Zmiany były kosmetyczne i dotyczyły głównie prawej kolumny. Mam nadzieję że po tych poprawkach całość jest bardziej czytelna.

Poza tym dnia 08.04.2009 DziKoń został spięty Spinaczem, co mnie bardzo cieszy i miło połechtało moja próżność. Jest to blog założony przez Aleksandra Prugara w celu, no właśnie: "Zbiór będzie próbą przyjrzenia się działalności polskiej „blogo-foto-sfery” oraz będzie pełnił rolę podsumowania dotychczasowych działań fotograficznych, których głównym a czasami jedynym miejscem publikacji jest Internet.". Fajnie mi się zrobiło, a nawet za bardzo o tym nie poinformowałem. W każdym razie polecam, niektóre blogi ze Spinacza są naprawdę w pytkę.

Na dodatek jakiś tydzień temu "PageRank" DziKonia skoczył do 4, co również mnie cieszy.

Oprócz tego, szykuje się następna wystawa. Tym razem zaprezentuję serię "Horyzont Zdarzeń". Według wstępnych ustaleń wernisaż będzie w październiku. Póki co szukam sponsorów, którzy zafundują odbitki. Jakby ktoś coś wiedział to dawać znać, bo nie stać mnie na samodzielne ich zrobienie.

Na dziś to chyba tyle, trwajcie mocni w wierze i niech moc będzie z wami, ave ;->

Brak komentarzy: