nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

niedziela, 13 czerwca 2010

Baraggtegor

No trochę mi brak tego budynku, naprawdę go lubiłem. To już trzy lata minęły. W jego miejscu są teraz jakieś trzy piętra betonu i trochę bajzlu. Po prostu taka dziura w centrum miasta, a taki był ładny i w dodatku żółty.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie dziura, chyba ze w sercu(!)
tylko budowa
pozdrawiam Ola
czapki z głow panie i panowie- chylę czoła Dzikoń

Frans pisze...

Mam lepsze (delikatnie się chwaląc)... Ale moją rolkę z ostatnich dni/tygodni P. chowam na specjalną okazję.

PS. Więcej zrycia! Więcej z życia!

Dzikoń pisze...

Kurde a wiesz co ja mam w chacie? Nie wiesz! Nie pokazuję bo nie chcę żeby nagle wszyscy wpadli w kompleksy i przestali robić zdjęcia, ot co ;->

Anonimowy pisze...

pojedynek na zdjęcia? ale ja nie wiedzialabym po czyjej mialabym być stronie, sorry...
pozdrawiam Ola
ps moze nastepna wspólna wystawa, panowie?

Frans pisze...

@ Ola:
Wystawa? Z trzech klatek?
Jasne!

@ Dzikoń:
Wiem co masz. Przeglądam zawartość Twojego przepastnego dysku jak tylko na chwilę opuszczasz pokój ;-)

Dzikoń pisze...

Czyli widziałeś już te filmy z dziećmi i zwierzętami?! Ło matko!!!