nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

środa, 9 czerwca 2010

DziKooń... daj autograf...

W końcu dałem, a co niby miałem zrobić?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

trzeba uważać CO i KOMU się daje..
żeby nie dać ........
to zdjęcie z powodu gorąca czy jeszcze nie doszedłeś do siebie po kolejnej imprezie?
ale młode fanki i małowymagające pewnie i tak będą zachwycone Twoim widokiem na
PIERWSZ(ej)YM PLA(m)nie..
pozdrawiam mimo wszystko, będę cierpliwie czekać na bardziej udany wytwór Twojej Twórczości
OLA

Dzikoń pisze...

Jak widać mam nie tylko "młode fanki i małowymagające" ;->

Anonimowy pisze...

Jak widać masz jeszcze (NIE?) jednego Dojrzałego Fana...
taka star(A) jestem,a dałam się nabrać....
STAR(A) OLA