nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

czwartek, 30 września 2010

... cang long

Ta starsza kobieta wcale nie była pijana, po prostu sobie przysnęła. Było trochę gorąco i pewnie poczuła się zmęczona, nic w tym dziwnego. Podszedłem i zrobiłem zdjęcie, bo po prostu nie mogłem go nie zrobić. Chwilę później odszedłem kawałek, a podszedł ktoś inny i zapytał, czy wszystko w porządku. Mnie zrobiło się głupio, że o tym nie pomyślałem, więc odszedłem jeszcze dalej.

To zdjęcie mam już ponad rok i myślałem, że go nie opublikuję. Dziś przeglądając archiwa w poszukiwaniu czegoś innego, natknąłem się na nie i pomyślałem, że po prostu nie mogę go nie opublikować.

1 komentarz:

kot sport pisze...

Pani śpi, ale jej tygrysek czujny!