nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

środa, 13 stycznia 2010

Horizonti jeszcze

Jeszcze trochę czkawki. Dzisiejsze Horyzonty takie całkiem abstrakcyjne, ale za to mocno energetyczne. Nie bijcie, wkrótce się poprawię. Te były zrobione parę dni po wernisażu, testowałem nowe ruchy i aż zakręciło mi się w głowie. W każdym razie niedługo ruszam z nową serią digifucków.

Nie - wcale nie odgrzewam starych kotletów, po prostu nie skończyłem tamtego projektu - mam jeszcze tyle pomysłów... W każdym razie na Horyzonty też jeszcze mam masę i tego projektu również nie zamykam. Trochę sobie odpocznę i przeczekam do wiosny. Teraz będę latał po mieście digifucząc ciężką (analogową oczywiście) lustrzanką. Lustrzanka owa strasznie się niecierpliwi, bo już od dłuższego czasu kurzy się w chałupie.

Jakoś tak ją zaniedbałem troszkę. Prawdę mówiąc regularnie zdradzam ją z dalmierzem. Z Horyzontem rzecz jasna również ale teraz idzie sobie odpocząć nieco (korbkę muszę naprawić). W każdym razie czekajcie na nowe faki i poganiajcie mnie.

Brak komentarzy: