nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

piątek, 29 stycznia 2010

Tani horror z lamusa

No i wygrzebałem taki oto kadr, zupełnie jak z taniego horroru. Zawołał do mnie z otchłani 2002 roku. O ile pamiętam to zdjęcie było efektem włóczenia się po piwnicach i strychach, u moich Dziadków na Sępolnie. Oczywiście zapewne miałem wtedy sesję i jak zwykle robiłem wszystko żeby odłożyć naukę na później. Zresztą w trakcie sesji zazwyczaj mieszkałem na Sępolnie, po to żeby być dalej od różnych pokus, czyhających na mnie w domu rodzinnym.

Brak komentarzy: