nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

czwartek, 18 lutego 2010

Dobrażam

To w takim razie jeszcze mała dorzutka.

6 komentarzy:

Ot Kot pisze...

Krążyły mi te zdjęcia po głowie, krążyły, aż się z tego wszystkiego w tej swojej scenerii przyśniłeś mi dziś :)

Dzikoń pisze...

Znam ja Cię OtKocie? Ujawnij się, bo mam parę domysłów co do Twojej tożsamości ale co rusz okazują się chybione.

Ot Kot pisze...

Zgaduj, zgaduj. Masz za swoje - czyli za rozdawanie wizytówek po pijaku - nigdy nie wiesz, kto Ci będzie potem na bloga zaglądał ;))

Dzikoń pisze...

To już prawie na pewno wiem. W każdym razie podlinkowałem Twój blog ;->

Ot Kot pisze...

No dobrze, ale czy to znaczy, że już wiesz?? ;]

Dzikoń pisze...

Zakładając, że nie jesteś takim jednym menelem któremu kiedyś dałem po pijaku (wizytówkę oczywiście), mam 90% pewności.