nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

poniedziałek, 8 lutego 2010

Podróże małe, ale jednak duże

Oczywiście wszyscy ci którzy czytając mój poprzedni post, pomyśleli o jakichkolwiek jądrach innych niż atomowe, powinni się teraz spalić ze wstydu. Tak, uczę się o zderzaniu ciężkich jąder atomowych i już mnie głowa od tego boli. Właśnie to miałem na myśli. Nie zadaję sobie bólu, jak niektórzy "zboczeńcy" dla przyjemności, ani też jak niektóre "autorytety moralne" w ramach pokuty. W zasadzie to wcale nie zadaję sobie bólu i tylko te jądra przyprawiają mnie o ból głowy. Niestety nic już na to nie poradzę, takie już one są.

Jeśli chodzi o zdjęcie, to tak, jest właśnie z tego kraju z którego się domyślacie.

1 komentarz:

biformis pisze...

Łałałiła!
Hostel 639 na Harrow Road!! Jak mieli fulla i musieliśmy nocować w kafejce!

Łezka mi się w oku zakręciła, bo tam w tle to ja, a obok Stan.. :)