nie dla acta

Fotografia, konceptualna, konceptualizm, sprzedaż odbitek, sprzedaż fotografii, fotografia artystyczna,fotografia artystyczna sprzedaż, eksperymentalna, eksperyment, abstrakcja, abstrakcyjna, uliczna, street, photo ,foto , streetphoto, streetfoto, portret, digifuck, horyzont zdarzeń, śmakro, bragg, friktekno, freetekno, tekno, odbitki, zdjęcia, sprzedaż, sztuka, fotografia, dzik, koń, dzikoń, cross, sprzedaż zdjęć i odbitek

niedziela, 12 października 2008

Śmakro, ale przejściowe

No cóż przepraszam was wszystkich. Wypadłem z czasu. Jakby to powiedział Kurt Vonnegut: "Zdarza się" ;-> Za to mam dla was Śmakra. Są one dość specyficzne, ponieważ widać w nich już część digifuckowych cech. Są wielokrotne ekspozycje, co prawda po części przewidywalne, ale jednak nie do końca. Są również początki poszukiwania brudu, czyli film fuji supra 800 przeforsowany o dwie działki, w celu uzyskania dużego ziarna. Już wtedy coś było na rzeczy, a pierwsze digifucki powstały pół roku po tych zdjęciach. Na dodatek jeśli ktoś z Was będzie na tyle bystry i powie mi co przedstawiają te zdjęcia, ma w nagrodę jedno z nich gratis. Oprawione w ramkę i passepartout, zdjęcie w formacie 30X45 będzie się świetnie prezentować na ścianie.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie. Mam nastepujace pytanie, ktore nurtuje mnie do lat wielu: dlaczego obiektywy sa okragle, a zdjecia wychodza prostokatne? Mecze sie z ta zagatka juz dlugo i dlatego kieruje moje pytanie do osob kompetentnych.

Dzikoń pisze...

Nie wiem czy to jest odpowiednie miejsce na takie pytania. Jednak odpowiem. Wydaje mi się, że obiektywy są okrągłe po to żeby wygodniej trzymać aparat, a zdjęcia są prostokątne, żeby je było łatwiej gromadzić w albumach. Pewnie do okrągłych zdjęć potrzebny by był obiektyw prostokątny ;->